Minden ami Forma-1

„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.” (Ayrton Senna)

67. kör: Kettős Ferrari futamgyőzelem Németországban! Alonso újra nyert, mögötte Massa és Vettel futott be a célba.

A McLarenek Hamilton-Button sorrendben a 4. és 5. helyen.


A további pontszerzők: Webber, Kubica, Rosberg, Schumacher és Petrov.
66. kör: Liuzzi és Glock 5-5 helyet lépett fel a verseny során.
64. kör: A 4. helyen autózó Hamiltonnak már nem kell figyelnie a fogyasztásra, szólt fülére a versenymérnöke. Button 1,2 másodpercre van tőle.
61. kör: Kovalainen beért a bokszba és ki is szállt zöld-sárga autójából.
60. kör: De la Rosa kapott a bokszban egy új első szárnyat. Kovalainennek a felfüggesztése komolyabban sérülhetett, valószínűleg ez a Lotus sem jut el a célig.
59. kör: De la Rosa és Kovalainen összeért az egyik kanyarban, a sauberes éppen lekörözte volna a finnt, aki valószínűleg nem számított erre. De la Rosa első terelőszárnyából letört egy jókora darab.
58. kör: Petrovnak kötelező érvényű utasítást adtak: váltson hamarabb, különben megfő a Renault, és nem ér el még a célig sem.
55. kör: Timo Glock először állt ki a bokszba, elhasznált kemény gumijait szuperlágyra cserélte a hátralévő 12 körre.
54. kör: De la Rosa könnyedén kapta el Hülkenberget, és egyből Barrichello nyomába eredt. A spanyol ekkor a 13. helyen állt.

Di Grassit orral előre, bakon tolták be a bokszba.
53. kör: Újabb pillanatra kellett az egyik kanyarban sárga zászlót lengetni. A 18. helyen autózó di Grassi besokallt, és keresztbe fordult a pályán. Tovább tudott haladni, így nem okozott fennforgást.
50. kör: Massának megköszönte a csapata az előzékenységet, majd elnézést kértek tőle.
49. kör: Massa elengedte Alonsót. A spanyol vezeti a Német Nagydíjat.
48. kör: Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke beszélt Massához a rádión. Figyelmeztette a brazilt, hogy a mögötte autózó Alonso gyorsabb nála.
46. kör: Megtalálták a problémát Webber Red Bulljában: az olajnyomással van a baj. Az ausztrálnak azt tanácsolták, hogy fékezzen későn és keményen. A következő kanyart már az utasításnak megfelelően vette be.
45. kör: A 11. helyen Petrov mögött láncban halad Kobajasi, Barrichello és Hülkenberg.
42. kör: Bruno Senna a bokszban.
41. kör: Webbernek pedig azt mondta főmérnöke, hogy ne emelje el a lábát a gázról célegyenesben, valahol máshol próbáljon Buttontól lemaradni, mielőtt túlmelegszik a motorja.
38. kör: Hamiltont rádión kérte csapata, hogy spóroljon az üzemanyaggal.
36. kör: Egy pillanatra elvesztette az uralmat Sutil a Force India felett, de szerencséjére azonnal ki tudott jönni a sóderágyból, ahol egy kicsit keresztbe állt az autója. Be is vették abban a kanyarban a figyelmeztető zászlót.
34. kör: Az utolsó tizenegy:
11. Schumacher
12. Petrov
13. Kobajasi
14. Barrichello
15. Sutil
16. Alguersuari
17. Liuzzi
18. Di Grassi
19. Glock
20. Kovalainen
21. Senna
33. kör: Az első tíz a következő:
1. Massa
2. Alonso
3. Vettel
4. Hamilton
5. Button
6. Webber
7. Hülkenberg
8. De la Rosa
9. Kubica
10. Rosberg
31. kör: Alonso 1 perc 18 másodperc alá viszi a versenyen eddig megfutott leggyorsabb kört: 1:17.751.
29. kör: Alonso előtt Massa már 3,4 másodperccel vezet.
25. kör: Schumacher a 11. helyen autózik, csapattársa a hetedik. Rosberg a bokszban, tizedikként tér vissza, pont csapattársa elé.
23. kör: Button a futam során először állt ki a bokszba. Ötödik helyen tér vissza, Hamilton mögé. Így most már a két mclarenes is egymás mögött autózik.
22. kör: Alonso a rádión közli csapatával, hogy nevetséges volt az előbbi szituáció.
20. kör: Közben Massa és Alonso is utolérte a verseny utolsó helyezettjeit, a két ferraris nem bír egymással. Alonso be is bújt Massa mellé, ám a brazil nem hagyta elmenni márkatársát.

Nincs arra utaló jel, hogy Button ki akarna állni. A gumikkal köztudottan leheletfinoman bánó britet mérnöke is bíztatja, mialatt Button a lekörözöttek mellett megy el.
18. kör: Schumacher megpróbált elmenni mellette, de a lengyel hideg gumival is visszaverte a mercedeses támadást.

Kubica az ötödik helyről állt ki a bokszba, és éppen hogy Schumacher elé tér vissza a versenybe.
17. kör: Massa és Alonso külön csatát vívnak a 2., 3. helyen.
16. kör: Hamilton a 6. helyre tudott visszasorolni, az élen ekkor csapattársa, Button állt, ő azonban még mindig a lágy keverékeken ment.
15. kör: Alonso a 4. helyre ér vissza, Hamilton és Massa is a bokszban. Mindketten kemény gumikon folytatják.
14. kör: Alonso is kilátogatott csapatához. A McLarennél is várakoznak.

Webber is behozta az autót kerékcserére.
13. kör: Vettel kemény gumikra vált a Red Bull bokszánál.
11. kör: Massa megfutja az eddigi leggyorsabb kört: 1:18.915.
8. kör: Jenson Button az első kanyart igen szélesen vette.
7. kör: Trulli megint visszament a csapatához a bokszba.

Adrian Sutil már második alkalommal járt a bokszban, csakúgy csapattársa, Liuzzi.
6. kör: Lucas di Grassi utolsóként kezdte meg a versenyt, már a 16. helyen jár. Jól sikerült a kezdés a brazilnak.

Visszaengedték az olaszt a pályára, de a tempója semmit sem változott, szörnyen lassú Trulli.
4. kör: Jarno Trullit betolták a bokszba, még nem lehet tudni, meg tudják-e javítani lelassuló Lotusát.
3. kör: Sébastien Buemi autójának hátsó része nagyot kapott csapattársától Alguersuaritól, eddig tartott a verseny a svájcinak.
2. kör: Vitantonio Liuzzi és Jaime Alguersuari egyszerre ment be a bokszba és tért is vissza a pályára.
1. kör: Hamilton megelőzte Webbert, sárga zászlót lengetnek, autóalkatrészek a pályán. A két Toro Rosso ütközött egymásnak a visszafordítóban.

A 24 fős mezőny kilőtt a rajtrácsról, amint kialudt az öt piros lámpa. A Ferrarik az élre vágtak, Vettel a 3., mögötte Webber.
0. kör: A pálya Mercedes-tribünjén Nico-Michael felirattal köszöntötték a nézők a német márka hazai versenyzőit.

A versenyzők gond nélkül elindultak a felvezető körre.


Nagy számú nézőközönség várja a helyszínen is, hogy három percen belül megkezdődjön a Német Nagydíj Hockenheimben.


A levegő hőmérséklete 21 Celsius fok, a pálya hőmérséklete 33 fokos. Borús ég alatt sorakoznak a pilóták a rajtrácson, Timo Glock rádión jelentette is a Virgin csapatnak, hogy újabb felhőket lát közeledni.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 3
Heti: 28
Havi: 5
Össz.: 21 048

Látogatottság növelés
Oldal: Német Nagydíj 2010
Minden ami Forma-1 - © 2008 - 2024 - formula-fan.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »